قسمت اول از ساخت اتاقک بسیار ساده با ابزارهای اولیه به شیوه یی خاص جهت تقویت و درک بهتر مباحث snapping. که در این قسمت نحوه ی ایجاد لایه نمایشی اشیاء در مایا را نیز خواهید آموخت.
مدت زمان آموزش: ۱۴:۵۱ دقیقه
![4kia.ir](http://kialink.ir/bazaryabi/2.gif)
![filesell](http://filesell.ir/images/banner5.gif)
ادامه مطلب
{{ مرجع فیلم آموزش فارسی }}{{ دانشجویار }}{{ مقالات و پروژه های دانشجویی }} |
قسمت اول از ساخت اتاقک بسیار ساده با ابزارهای اولیه به شیوه یی خاص جهت تقویت و درک بهتر مباحث snapping. که در این قسمت نحوه ی ایجاد لایه نمایشی اشیاء در مایا را نیز خواهید آموخت. مدت زمان آموزش: ۱۴:۵۱ دقیقه ![]() ![]() ادامه مطلب قسمت دوم از ساخت اتاقک و تکمیل دیواره های کناری و پنجره پشتی اتاقک. مدت زمان آموزش: ۱۵:۱۶ دقیقه ![]() ![]() ادامه مطلب روشهای متداول تکرار و کپی برداری اشیاء در فواصل منظم به همراه دستور Duplicate with Transform مدت زمان آموزش: 9:50 دقیقه ![]() ![]() ادامه مطلب تکنیکهای ساده در خصوص شناخت محورهای موقعیتی اشیاء و نحوه ی استفاده از این ابزار. ![]() ![]() ادامه مطلب Subdivisions یا تقسمات روی اشیاء: شامل مثالی کاربردی برای درک بهتر مفهوم تقسیمات روی اشیاء یا همون Subdivisions. حالتهای World و Local در ابزار Transform: شناخت گزینه های World و Local در ابزار جابجایی، چرخش و تغییر مقیاس، اکثر مواقع کار را برای ما بسیار آسان و عملیاتی می کند. Pivot چیست؟ نقطه تکیه گاه شیء که میتوان حول آن نقطه عمل چرخش را انجام داد، Pivot شیء می نامند. pivot در بخش انیمیشن بیشترین کاربرد را دارد. ![]() ![]() ادامه مطلب روشهای ساخت مدلهای اولیه از منوی create و قفسه ها، همینطور نحوه ی استفاده کردن از پنجره های options و tool settings برای خلق بهینه تر اشیاء. ![]() ![]() ادامه مطلب
تکنیک های ساده ولی بسیار کاربردی در انتخاب اشیاء برای پیشبرد سریعتر فعالیتها در حین انجام پروژه.
فصل اول دروس فصل اول – ابزارهای اولیه درس اول – قسمتهای تشکیل دهنده نرم افزار مایا درس دوم – پنجره های Viewport و حرکت دوربین در صحنه درس سوم – انواع ساختار مدلسازی در مایا درس چهارم – ساخت اشیاء اولیه درس پنجم – روشهای انتخاب اشیاء درس ششم – ابزار جابجایی، چرخش و تغییر مقیاس اشیاء درس هفتم – پنجره Channel Box درس هشتم – Subdivisions یا تقسمات روی اشیاء درس نهم – حالتهای World و Local در ابزار Transform درس دهم – Pivot چیست؟ درس یازدهم – گروه بندی و کپی برداری از اشیاء در ساخت میز و صندلی درس دوازدهم – کپی برداری با حفظ History شیء درس سیزدهم – ویرایش نقاط در ساخت کتابخانه درس چهاردهم – Duplicate with Transform درس پانزدهم – ساخت پله ی مارپیچی درس شانزدهم – تکرار اشیاء به صورت Instance با دستور Duplicate Special درس هفدهم – ابزارهای Snapping بخش اول درس هجدهم – ابزارهای Snapping بخش دوم درس نوزدهم – پنجره Layer Editor در ساخت خانه قسمت اول درس بیستم – قسمت دوم ساخت خانه درس بیست و یکم – Hot Box درس بیست و دوم – پنجره Colors درس بیست و سوم – Marking Menu, Hotkey Editor درس بیست و چهارم – BookMark Editor درس بیست پنجم – Reference Editor
![]() ![]() ادامه مطلب اولین درس از مبحث ابزارهای اولیه نرم افزار مایا که به طور مفصل می پردازد به معرفی قسمتهای تشکیل دهنده محیط برنامه. ![]() ![]() ادامه مطلب نحوه نمایش اشیاء و حرکت دوربین در صحنه، بوسیله ی مثالی مناسب برای درک هرچه بهتر مطلب درس.
![]() ![]() ادامه مطلب شرح سه ساختار مختلف مدلسازی در مایا با نامهای NURBS، Polygon، Subdivs بوسیله ی سه عدد کره از انواع ساختارها. ![]() ![]() ادامه مطلب |
|
[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir | rss ] |